Nov. 15, 2010

Idag var jag och Bobbi hos veterinären och fixade ett navelbråckfrihetsintyg! En sak mindre man behöver oroa sig för inför parning. Hon hade inga tecken på att ha haft navelbråck heller så jag är nu en lugn och lättad mamma.
Nästa på listan är att dra blod för blodgruppering och FiV/FeLV som jag tänkte göra i början på januari för att få ett så säkert resultat som möjligt. Och så även HCM-scanningen vid ett års ålder.

Tänk att min lilltjej Bobbi blir ett helt år den 19:de december! Hon är så otroligt mammig mot stora farbror Nick, men samtidigt så tycker hon ju att han kan sätta på henne i stället för att bara sitta o glo :) Min sexuellt frustrerade Bobbi ♥ Jag tror i alla fall att hon kommer bli en bra mamma åt sina kattungar om hon nu går igenom alla tester *nervös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0