Bobbis första löp!

I morse kl 5 vaknade jag av att någon gick runt och jamade på ett konstigt sätt, (ni vet hur det brukar låta när de löper)... Och det var lilla Bobbi :) Sen väckte hon mig ytterligare en gång på samma vis. Och nu när jag sitter här kom hon kuttrande fram och ville gosa... men inte vilket gos som helst! Hon kryper runt med rumpan i vädret och vill bara att jag ska klappa henne på rumpan, lilla stumpan♥. Ja så nu löper hon för första gången och jag känner mig nästan lite stolt!
Nä nu ska jag gå och se hur hon beteer sig lite mer :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Will!

Gud vad roligt att Bobbi löper! :)

Jag funderar på att försöka sy tröjor till Viggen och Elsa och tänkte fråga dig om tips. Eller hur gör du? :)

Viggen har inte tillräckligt stora ögon för en parning med Bobbi eller? Annars passar han ju in på era önskemål, tonkanes, snygg profil och välpälsad! :)

Kram Annika

2010-10-14 @ 11:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0