UK 10/10-10 och liggunderlag

Igår var det ju utställning igen! Det var helt okej faktiskt, även fast jag hade Nick med mig, (min sura herre♥). Bobbi fick bara en EX 1:a men en toppenbedömning, och Nick fick sitt andra CAPIB, så det kändes ju bra. Hade ju inte heller hoppats på något mer eftersom Bobbis päls ser ut som "hej kom och hjälp mig!".
Det som är roligast är ju att träffa vännerna som man bara träffar på utställningarna (det är synd att man har så långt till alla).


Och så fick jag använda det här burskynket för första gången :) Sydde det när jag anmälnde till UK, och det är ju stt tag sedan... Det är ett tvådelat dubbelskynke, så att man även kan använda halva till en enkelbur.


Har arbetat med en till grej till hobbysyendet; liggunderlag!
Till bl.a transportbur eller där din katt gillar att ligga, gör det hela lite mysigare. Görs efter mått till just ditt användningsområde, och går att få i alla olika färger/mönster. Minimum 100:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0