Grejer jag sytt!

Här är lite skit jag gör efter önskemål, samt att jag nu håller på att sy upp ett lager med bäddar.
Allt jag syr går att tvätta i minst 40*C
Priser och mer info >> SE*Wicked people

Skicka till [email protected] om du har frågor eller är intresserad av nått!

Stor puff i lila/blått, men går att få i alla storlekar och färger, 100% bomull.

Medel puff i grått och serietryck.

Liten puff, bra till utställningsburen!


Bäddar 42 cm/diametern 100% bomull.



Liten bädd till exempelvis utställningsburen, går att få i alla storlekar och färger.


Stor bädd som står bredvid kamin här hemma - Finns att få i alla sorters färger och storlekar.


Burskynken som går att få i alla sorters modeller (enkel, dubbel, CFA, fondvägg, alla färger)



Liggunderlag till bl.a transportbur eller bara där din katt gillar att ligga.


Tröjor i alla storlekar, sys efter mått och olika tyger efter önskemål.


Kommentarer
Postat av: Pia&Lillen

Vilka fina grejer du syr! Syr du till hundar också?

Mvh AHTfan

http://www.youtube.com/user/AHTfanSverige

2011-05-13 @ 16:23:43
URL: http://ahtfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0