HCM-scanning

Har inte uppdaterat här på ett tag.. och jag klagar på att det har varit en del att göra på sista tiden :)

Bobbi har varit på HCM-scanning med en normal diagnos och det kändes som att jag flög runt på moln efteråt. Jag var så lättad efter att ha oroat mig i flera veckor.. vissa hade varnat mig för att man var tvungen att hålla i med järngrepp och att katten absolut inte fick röra sig! ..men så var inte fallet här i alla fall. Bobbi var så himla duktig och jag är så otroligt stolt över henne. Med tanke på att jag vet vilket humör hon kan ha, men hon fräste bara två gånger i början, och efter undersökningen fick hon springa fritt i undersökningsrummet medan vi väntade på papper, och hon var jätteglad :D Sprang runt och nosade på allt och kom fram till mig flera gånger och ville bli klappad. Min lilla tjej <3 ...fast sedan kom en annan sköterska in och tog upp henne i famnen och förstörde hennes roliga stund, det gillades inte må jag säga! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0