Virkat

Jag har börjat virka igen efter en jäkla massa år. Började igår och håller just nu på med en tröja i grått till någon av tjejerna. Handlade lite nya garner idag också som jag ska experimentera med. Sen har jag tänkt att ta upp stickningen igen också :) Höll på och lära mig grunderna igen igår, men jag la ner det efter ett tag och tänkte att jag prövar igen när jag har fått all koll på hur man virkar!

Så mina förhoppningar är att den här tröjan kommer bli bra så att jag sedan kan lägga in virkade och stickade tröjor till katt och hund i sortimentet. Samt att jag tänkte prova på att virka bäddar av tygremsor, för jag köpte en 15 mm virknå också :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0